POZIV ZA DOSTAVU PONUDA za bagatelnu nabavu DIZAJN PROJEKTNOG IDENTITETA, BROŠURE I PLAKATI
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Poziv(doc)
Poziv(pdf)
PITANJA I ODGOVORI:
1. Da li potvrde Porezne uprave o stanju duga i izvod iz sudskog registra moraju biti originali?
ODGOVOR: Pod točkom 4. Uvjeti sudjelovanja za ponuditelja (str. 4/19) Poziva izrijekom je navedeno: „Dokumenti kojima dokazuje sposobnost ponuditelja dostavljaju se u neovjerenoj preslici ili neovjerenom ispisu elektroničke isprave. Nakon rangiranja ponuda prema kriteriju za odabir ponude, a prije donošenja odluke o odabiru, naručitelj može radi provjere istinitosti podataka od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike traženih dokumenata koje izdaju nadležna tijela."
2. Prema predmetu nabave 5.1.2. Projektna ID brošura: koji je zatvoreni format brošure, koliko stranica ima brošura, koji je predviđeni postotak UV laka?
ODGOVOR: Otvoreni format brošure je veličine A4, a dorada podrazumijeva presavijanje 2x (u tri jednaka dijela), na deplijan format. Tako presavijena, ID brošura imat će ukupno 6 stranica.
3. Koji je predviđeni postotak UV laka kod ostalih proizvoda, gdje ima UV laka?
ODGOVOR: Prema zadanim specifikacijama u Pozivu, kod predmeta nabave 5.1.2. predviđen je parcijalni UV lak, a kod predmeta nabave 5.1.4. i 5.1.5. UV lak je predviđen na cjelokupnoj površini korica.
4. Prema predmetu nabave 5.1.4. Turistički katalog s mapom drniške turističke ponude (uključujući mapu biciklističkih staza) nas interesira da li se mapa umetne u katalog bez da se fizički uvezuje u katalog ili se lijepi, klama ... unutar kataloga?
ODGOVOR: Riječ je o umetanju bez uvezivanja.
5. Što se tiče stavke: Izvršitelj je obvezan imati stalno zaposlenog kvalificiranog Stručnjaka za vizualnu komunikaciju/grafički design koji će biti odgovoran za kvalitetno izvršenje traženih poslova.
Mi nemamo zaposlenog čovjeka za grafički design nego imamo partnersku firmu koja nama radi grafički design. Da li je to problem da on bude kao podizvoditelj ili ne?
ODGOVOR: Izvršitelj posla može biti jedna tvrtka, tvrtka koja ugovara podizvoditelja/e, ili zajednica ponuditelja. Sukladno tomu, traženi stručnjak može biti zaposlen u tvrtci podizvoditelja, uz uvjet da tvrtka podizvoditelj ispunjava uvjete sudjelovanja na natječaju.
6. B2 plakati 50x70cm: „Plakati će biti postavljeni diljem Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Zadarske županije." To su plakati koji se postavljaju na stupove javne rasvjete, autobusna stajališta, ograde, zgrade....
Za to ne postoje predviđene površine tj. površine koje se mogu iznajmiti kao kod billboard (jumbo) plakata. Za to se traži odobrenje svakog grada ili županije za postavljanje tih plakata na gore navedene površine, s time da se mora navesti termin od kada do kada bi bili postavljeni, a na temelju toga gradovi odnosno županije daju odobrenja i zaračunavaju najam tj. jednokratnu naknadu. Cijena naknade ovisi o količini i dužini koliko bi plakati bili postavljeni.
Tako da tvrtka koja Vam je dala ponudu za montažu i djelomični najam krivo Vam je prezentirala jer ne postoje konstrukcije ili fiksne mjesta gdje se B2 plakati postavljaju.
Nego se samo od grada traži odobrenje i plati naknada, a ta naknada je zapravo trošak komunalcu da poslije skine te plakate i odnese na deponij. Ako je tako to možemo također odraditi samo Vas molimo potvrdu da ne bi ispalo kasnije ako se prođe na natječaju da je drugačije.
ODGOVOR: Riječ je o oglašavanju na javnim površinama. Javnim oglašavanjem smatra se postavljanje plakata na način da se lijepe, pričvršćuju ili vješaju na za to postavljene oglasne ploče, oglasna mjesta, oglasne stupove i ormariće, odnosno druga za tu svrhu određena oglasna mjesta. Javno oglašavanje uređuje se putem koncesija koje gradovi dodjeljuju tvrtkama na temelju svojih odluka i pravilnika o javnom oglašavanju, pri čemu je tvrtka koncesionar zadužena za upravljanje oglašavanjem na javnim površinama (postavljanje i uklanjanje plakata i naplata naknade). Npr. na području Grada Šibenika tvrtka koncesionar pruža uslugu postavljanja/uklanjanja plakata, a oglašavanje naplaćuje 5kn dnevno po površini (plakatu).
7. Najam billboard površina
Izvršitelj će osigurati tisak i najam površina za oglašavanje jumbo plakatima u trajanju od najmanje 14 dana prije održavanja završnog događanja na 20 oglasnih površina u tri županije i to:
- 6 oglasnih površina duž Jadranske magistrale od Zadra do Splita (Biograd na moru, Murter, Vodice, Primošten, Trogir, Kaštela)
- 6 oglasnih površina na ulazima-izlazima s autoputa u Zadru, Šibeniku i Splitu (po dva kod svakog županijskog centra)
- 3 oglasne površine uz brzu cestu Šibenik-Drniš-Knin
- 5 oglasnih površina u mjestima u dalmatinskom zaleđu (npr. Sinj, Benkovac, Gračac, Dugopolje...)
Tu isto postoji problem, a to je da li će sve navedene lokacije gdje želite zakup billboard površina u trenutku kada će trebati biti postavljeni plakati biti slobodne. Drugo je pitanje da li baš te navedene površine uopće postoje. Princip na koji se zakupljuju billboard površine je da vi kažete termin u kojem bi se željeli oglašavati i onda se radi ponuda s time da se ponudi samo ono što je slobodno u traženom terminu jer možda baš u terminu kada bi vi htjeli zakupiti površine neke su već rezervirane i zakupljene i onda od 20 lokacija npr. ćemo moći ponuditi sa cca 12 lokacija.
Površine se rezerviraju najmanje mjesec dana u naprijed s time da bi Vam već sada trebali poslati ponudu za navedeni termin vidimo šta je slobodno i da Vam ih možemo ponuditi da ih izaberete i da ih rezerviramo za vas. Ako slučajno neće na svim traženim lokacijama biti slobodne sve pozicije možemo ponuditi alternativne pozicije kao npr. pozicije u gradu ili na plažama....
ODGOVOR: U opisu predmeta nabave 5.1.3. Plakati promotivnih događanja, kao indikativni datum isporuke naveden je rujan 2015. uz napomenu da je uzorak potrebno dostaviti naručitelju na autorizaciju prije tiskanja.
Naručitelj u rujnu 2015. mora dobiti na uvid i autorizaciju vizual plakata za predmetno javno događanje, a samo događanje će se, prema trenutnom planu provedbe projektnih aktivnosti, odvijati u studenome 2015. Sukladno tomu, termin oglašavanja bio bi kraj listopada-početak studenog 2015.
Što se tiče imenovanih lokacija na kojima Naručitelj traži oglašavanje, ukoliko iste ne bi bile dostupne u traženom terminu, Naručitelj će prihvatiti oglašavanje na alternativnim lokacijama.