"ZA RAZVOJ RURALNIH KRAJEVA" OBRAZOVANJE ZA TURIZAM NA SELJAČKIM GOSPODARSTVIMA I RURALNI TURIZAM koji će se održati u Šibensko-kninskoj županiji 30. i 31. siječnja 2018. god. u mjestu Radonić.
Opširnije...

Hrvatska turistička zajednica objavila je javni poziv za potpore projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima u 2018. godini, te javni poziv za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija u 2018. godini.
Javni pozivi s potrebnom popratnom dokumentacijom dostupni su na internet stranicama HTZ-a: https://www.htz.hr/hr-HR/projekti-i-potpore/potpore-hrvatske-turisticke-zajednice

Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Šibensko – kninske županije i Šibenske županije za:
- događanja na teritoriju Šibensko –kninske županije kao motiva dolazaka turista na destinaciju, stvaranja dodatne ponude, poglavito u pred i posezoni. Javni poziv i prijavna dokumentacija dostupni su na linku: http://www.sibenikregion.com/hr/press-info/900-javni-poziv-za-kandidiranje-prema-programu-potpore-dogadanjima-u-2018-godini

The Sustainable Destinations Top 100, odnosno izbor za TOP 100 održivu destinaciju održava se ove godine po treći put. Kao i svake godine rezultati izbora se objavljuju na Svjetski dan turizma. Ove godine je 101 destinacija osvojila nagradu globalne održivosti. Među njima je po drugi put i Grad Drniš, a iz Hrvatske također je i Grad Mali Lošinj očuvao prošlogodišnju titulu.
Opširnije...

Global Green Destination ugledni je svjetski brend turističkih »zelenih« destinacija, a od hrvatskih predstavnika u 2016. godini nagrađen je i Drniš, odnosno čak je šest destinacija iz Hrvatske ušlo među 30 najboljih. Taj zapažen rezultat ostvarili su Gorski kotar i Krk kao cjeline te Delnice, Mali Lošinj, Pula i Drniš kao gradovi. Svečanost dodjele priznanja za 2016. godinu održana je u Ljubljani koja je 2016. godine bila Green Destination prijestolnica.

Green Destination je nizozemska organizacija kojoj je cilj u što većoj mjeri promovirati ekološku stranu turizma, odnosno stvoriti što veći broj destinacija koje će turizmu pristupati s te zelene strane i voditi brigu o zaštiti prirode i ljudskog okoliša. Upravo stoga kriteriji po kojima se određuje tko može, a tko ne može biti dio branda „green destination“ nisu vezani samo uz određene prirodne ljepote, već se na primjer bodovao udio zaštićenih područja, način tretiranja otpadnih voda, način grijanja, postotak učešća ekoloških goriva i slično.

Opširnije...

Zbog značaja i specifičnosti privatnog smještaja Šibensko kninske županije te činjenice kako se povećanjem kvalitete smještaja u postojećim kapacitetima i podizanjem razine usluga mogu stvoriti preduvjeti za jačanje te produženje glavne sezone, Turistička zajednica Šibensko kninske županije je u suradnji sa sustavom lokalnih turističkih zajednica pokrenula projekt Označavanja kvalitete (labelling) u obiteljskom smještaju pod marketinškim imenom "Like HOME".
Opširnije...